Reklama
Reklama

Tylko 8 proc. Polaków zna bardzo dobrze prawa konsumenta

41 proc. Polaków ocenia swoją wiedzę z zakresu praw konsumenckich związanych z gwarancją, rękojmią czy terminami zwrotu towarów jako przeciętną, jedynie 8% jako bardzo dobrą - wynika z badania Digital Care przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta.
Tylko 8 proc. Polaków zna bardzo dobrze prawa konsumenta
52 proc. osób korzysta z praw konsumenta do 5 razy w roku Fot. Starostwo Powiatowe we Wrześni

Jak się okazuje, najczęściej reklamowanymi rzeczami są urządzenia elektroniczne, a także obuwie i ubrania. Przed zakupem warto się jednak upewnić, czy produkt w razie usterki zostanie wymieniony lub naprawiony. 

- wyjaśnia powiatowy rzecznik praw konsumenta z Wrześni Elżbieta Staszak-Małecka. 

W przepadku problemów z produktem, warto też wiedzieć w jakim czasie można go zwrócić. 

W przypadku pytań dotyczących usterek czy reklamacji zawsze można się zwrócić z prośbą o pomoc do powiatowego rzecznika praw konsumenta. We Wrześni gabinet rzecznika znajduje się w starostwie powiatowym przy ul. Chopina.


Podziel się
Oceń

Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama